Forza Motorsport’un Araba İlerleyişini Yeniden Ele Alan Güncellemesi Yayınlandı

Posted by

Turn 10 Studios, Forza Motorsport’un birçok önemli düzeltme ve iyileştirme içeren yeni güncellemesini yayınladı. Yayınlanan yeni sürüm, araçlarda farklı motorları keşfetmenize, oyun içi kredilerle araç puanları satın almanıza ve yeniden işlenmiş araç ilerlemesi sayesinde aracınızı çok daha kolay bir şekilde yükseltmenize olanak tanıyor.

Yayınlanan yeni güncellemeyle, belirli seviyelerdeki araçların bazı parçalarını almanız artık engel değil. Bu sayede gerekli seviyeye gelmeden bir arabayı istediğiniz herhangi bir parça ile donatabilirsiniz. Örnek olarak motor değişimi, daha iyi lastik veya gövde kiti gibi parçaların tümü, 1. seviye bir araba kullanıyor olsanız bile kullanılabilir olacak.

Yeterli araba puanına sahip olmayan oyuncular, oyun içi kredilerini yükseltme puanına dönüştürebilecekler. Yeni dönüşüm sisteminde 4.500 CR oyunculara 500 CP kazandıracak. Bununla beraber oyuncular sadece sürüş yaparak araba puanları kazanabilecekler.

Bir diğer önemli düzeltme ise yakın zamanda tanıtılan Daytona pistindeki pit çıkışı. Daha öncesinde engellenen pit çıkışına sahip bir hata bu güncellemeyle düzeltiliyor.

Forza Motorsports’un Car Pass’ine sahip oyunular, aşağıdaki yeni eklenecek araçlara da sahip olacaklar.

  1. 1983 Nissan Motorsports Silvia Super Silhouette – 13 Mart
  2. 2019 Toyota 86 TRD SE – 20 Mart
  3. 2020 Lexus Vasser Sullivan RC F GT3 – 27 Mart
  4. 1986 Lotus Team Lotus 98T – 3 Nisan

Car Pass 30 yeni araç içeriyor.

Son olarak, oyunun kariyer moduna “Combustion Tour” adında yeni bir bölüm ekleniyor. Bu modda geliştiriciler, bir motorda bulunan silindir sayısının motorun gücüne temel olarak ne kadar etki ettiğini deneyimleyebileceğinizi söylüyor.

Yeni güncellemenin bazı önemli iyileştirmeleri şu şekilde:

  • Yarış başlangıcında 1. viraja kadar orta saha çarpışmalarını ve yarış başlangıcından ayrılan sürücüleri azaltmak için yarışların başlangıcında iyileştirilmiş Drivatar AI davranışları.
  • Geri sarma artık yarış başlangıcında ve bir veya daha fazla Drivatar AI bitiş çizgisini oyuncudan önce geçtikten sonra kullanılabilecek.
  • Özel Çok Oyunculu lobilere girerken oluşan çökme düzeltildi.
  • Bir yarış tamamlandıktan sonra Yarış Sonuçlarından Yarış Ödüllerine geçiş sırasında yaşanan kilitlenme düzeltildi.
  • PC’de birçok grafik ayarına ilişkin VRAM kullanım tahminleri daha doğru olacak şekilde güncellendi.
  • Arabaların Işın İzlemeli Ortam Tıkanmasını yanlış şekilde örnekleyerek titremeye yol açan sorunu düzeltildi.

Güncellemenin tam sürüm notlarına resmi internet sitesi üzerinden erişebilirsiniz.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir